استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیشرفت فیزیکی پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج مطلوب است

«حسین کلانتری» با بیان اینکه پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است، گفت: علاوه بر اعتبار قبلی پروژه، اعتباری دیگر نیز ابلاغ اعتبار می‌شود و هیچ نگرانی به لحاظ تأمین اعتبار وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 14September 2020

پیشرفت فیزیکی پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج مطلوب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی امروز از روند پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج بازدید کردند.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این پروژه، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها به خوبی پای کار آمدند و برخی دیگر نیاز است برای تسریع در روند اجرای پروژه بیشتر پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد از ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی برای انجام این پروژه استفاده شده، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه قابل قبول است و باید تلاش شود تا پایان هفته دفاع مقدس فاز نخست آن به اتمام برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مبلغی دیگر نیز ابلاغ اعتبار می‌شود و هیچ نگرانی به لحاظ تأمین اعتبار وجود ندارد، گفت: فضای سبز یادمان باید تا دو هفته آینده توسط شهرداری شروع به کار شده و پرچم نیز تا یک هفته آینده توسط اداره‌کل میراث فرهنگی نصب شود.

این مسئول همچنین از شرکت برق خواست ظرف 10 روز آینده دو برج نوری را در این مکان نصب کنند و ابراز داشت: برای تسریع در اجرای پروژه خواسته‌ها و نیازمندی‌ها مشخص شده و توسط معاونت عمرانی استانداری بررسی شود تا در یک زمان‌بندی مشخص شاهد تکمیل پروژه باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از تکمیل و بهره‌برداری این پروژه، به سراغ سایر یادمان‌های شهدای گمنام می‌رویم و بر اساس اولویت‌بندی و به تناسب اعتبار و منابع، کار ساماندهی آنها را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها