فرمانده سپاه کردستان:

بسیج حلال مشکلات در شرایط بحرانی است

فرمانده سپاه کردستان گفت: بسیج مجموعه‌ای تماما مردمی است که در شرایط بحرانی، طوفان فکری‌اش معجزه می‌کند و حلال مشکلات است.
کد خبر: ۴۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 14September 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه کردستان در مجمع عالی بسیج استان کردستان که امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ایامی را پشت سر گذاشتیم که به بهترین خلقت خداوند با عنوان آزادی بیان توهین شد.

وی گفت: از آغاز اسلام تاکنون، دشمنان علیه دین الهی اسلام ایستاده‌اند و این نه اولین بار است و نه آخرین بار خواهد بود ولی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام ایستاده و قطعا پیروز خواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: اعضای مجمع عالی بسیج از بهترین، با انگیزه‌ترین و نخبگان و فرهیختگان استان هستند که برای بررسی مسائل و پیشبرد اهداف نظام در استان تلاش می‌کنند.

حسینی گفت: بسیج مجموعه‌ای تماما مردمی است که در شرایط بحرانی، طوفان فکری‌اش معجزه می‌کند و حلال مشکلات است.

وی با بیان اینکه مجمع عالی بسیج یکی از خلاقیت‌ها و نبوغ فکری بسیج است، گفت: در این مجمع جمعی از جوانان با تخصص‌های مختلف و متعهد به آرمان‌های انقلابی گرد هم آمده‌اند تا در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

این مسئول افزود: اسلام انقلابی با ظرفیت بسیج حرکت به سوی زندگی با شرافت برای آحاد مردم، بکارگیری علم به منظور جهش و رونق تولید، اقتصاد و رفاه عمومی و توسعه دانش را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: نیروی بسیجی دانایی‌محور می‌تواند بخش زیادی از مشکلات جامعه را حل کند چرا که این نیروی عظیم مردمی و انقلابی جمعی از فرهیختگان و اندیشه‌ورزان فهیم را پای کار دارد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: آفرینش انسان‌ها آفرینشی حساب شده است نه تصادفی، انسان موجودی انتخاب شده و به همین دلیل نیروهای بسیجی با داشتن اخلاق نیکو، محور اقتدار نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه کردستان از بسیج به عنوان یکی از مصادیق نیروی لایزال الهی نام برد و ابراز داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند و پویایی بی‌نظیر خود را نشان داده است.

وی تولید علم، کمک به محرومین، توسعه کشاورزی، محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات در مناطق حاشیه و... را از کارکردها و فعالیت‌های مجمع عالی بسیج در استان بیان کرد و ادامه داد: در استان کردستان 860 کارگاه و صنایع دستی وجود دارد که بخشی از این کارگاه‌ها نیمه‌فعال و راکد است و بسیج می‌تواند آنها را به چرخه تولید بازگرداند.

حسینی تصریح کرد: واحدهای صنعتی ما اگر به توان و ظرفیت واقعی تولید خود برسد در کنار توسعه اقتصادی می‌تواند به امر اشتغال‌زایی هم کمک کند.

این مسئول رفع معضل کولبری را از دیگر اهداف و برنامه‌های مجمع عالی بسیج با ارائه راهکارهای علمی و قابل اجرا عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ انقلابی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از دیگر اهداف بسیج در سطح استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان متذکر شد: ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیب‌های اجتماعی، تقویت طرح‌های کمک به محرومین، مبارزه با فساد اداری، اخلاقی و غیره جز برنامه‌ها و اهداف اصلی بسیج در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: رصد و پیگیری جریان‌های سیاسی، ایستادگی در مقابل دشمنان، تلاش برای تقویت جریان‌های انقلابی ناب و آگاهی‌بخشی به جامعه هم از اهداف و برنامه‌های بسیج در عرصه سیاسی است.

به گفته حسینی، مقابله با تهدیدهایی که علیه کشور و نظام در حال وقوع است، تقویت بسیج 10ها میلیونی، ایجاد امنیت پایدار و... از دیگر اهداف عالیه بسیج قدرتمند در حوزه سیاسی است.

این مسئول با عنوان این مطلب که بسیج در حوزه دینی هم مبارزه با عرفان‌های کاذب و تلاش در راستای تقویت وحدت و ترویج دیدگاه‌های امامین انقلاب را در دستور کار قرار داده است، گفت: بسیج همچنین ارائه راهکار عملیاتی در ابعاد مختلف برای عمل پیش‌برندگی انقلاب و کمک به دولت را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: ماحاصل زحمات و تلاش فکری همکاران بسیج در کارگروه‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم و به دو روش استانی و ملی پیگیری و مطالبه‌گری را در راس کار خود قرار داده‌ایم.

وی بیان داشت: از نمایندگان مجلس هم دعوت کردیم که در این مجمع شرکت کنند اما حضور پیدا نکردند و این جای انتقاد دارد.

این مسئول با بیان اینکه ما با مردم خواهیم بود و برای امنیت آسایش و رفاه و پویایی جامعه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار