پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پی شهادت مامور انتظامی در تبریز

سردار «عباسقلی‌زاده» در پی شهادت «محمدرضا سفیدی نسب» از ماموران وظیفه‌شناس کلانتری 22 تبریز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پی شهادت «محمدرضا سفیدی نسب» از ماموران وظیفه‌شناس انتظامی کلانتری 22 تبریز پیامی صادر کرد.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده بدین شرح می‌باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی است که به لطف پروردگار نصیب جمهوری اسلامی ایران گشته و اگر امروزه آرامش در شهرهای ایران اسلامی حاکم گردیده با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری‌های برادران عزیزمان در نیروی‌های مسلح خاصه نیروی انتظامی به دست آمده است.

بدون تردید پرسنل ناجا نقش پررنگی در تامین امنیت عمومی و برخورد با متخلفان و مفسدان داشته و دارند که در این راه، شهدای بسیاری در راه خدمت به میهن اسلامی تقدیم ملت عزیزمان کرده است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

امروز به وجود نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری افتخار می‌کنیم که شجاعانه در شهرها و مرزهای کشورمان مشغول خدمت بوده و هر زمان آماده شهادت‌اند.

اینجانب شهادت دلاورمرد و مامور وظیفه‌شناس «محمدرضا سفیدی نسب» را خدمت مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی، فرماندهی محترم و پرسنل زحمت‌کش انتظامی استان و خانواده محترم آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن سفر کرده، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار، اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها