فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهدا:

عزت اسلام و سربلندی کشور هدف والای شهیدان است

سردار حسین اشتری از شهدا و خانواده‌های معظم این عزیزان به‌عنوان ارزش‌های ماندگار معنوی انقلاب و کشور نام برد و گفت: عزت اسلام و سربلندی کشور، مهمترین هدف شهیدان است.
کد خبر: ۴۱۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 14September 2020

عزت اسلام و سربلندی کشور، مهمترین هدف والای شهیدان است/ تکریم خانواده شهیدان، وظیفه همه ما استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، با خانواده‌های شهیدان «کیامرث ایزدی» و «هادی بیتار» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده ناجا در این دیدارها به جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا در راه حراست از کشور و حفظ و اعتلای آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: عزت و سربلندی کشور مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است و برهمین اساس، وظیفه ما ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنهاست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امنیت، عزت، سربلندی و اقتدار امروز کشور را مدیون رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، خون پاک شهیدان، ایثارگری‌های جانبازان عزیز و خانواده‌های معزز این عزیزان و هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هستیم.

وی از شهدا و خانواده‌های معظم این عزیزان به عنوان ارزش‌های ماندگار معنوی انقلاب و کشور نام برد و گفت: عزت اسلام و سربلندی کشور، مهمترین هدف والای شهیدان است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه خانواده، همسر و فرزندان صبور و مقاوم شهدا در سربلندی و عزت ملت و کشورمان سهم بسزایی دارند، تأکید کرد: تکریم خانواده شهیدان، وظیفه همه ما است و به آن افتخار می‌کنیم؛ زیرا به پایداری و ماندگاری فرهنگ شهادت و مقاومت منجر می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار