چهل‌سالگی سرو/ معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره):

مشارکت مردم در پویش ایران همدل نشان داد روحیه ایثار و از خودگذشتگی پابرجاست

مجید باجلان با اشاره به برگزاری رزمایش ایران همدل و کمک‌های مومنانه در سراسر کشور گفت: مردم با کمک‌های خود نشان دادند همچنان روحیه ایثار و از خودگذشتگی در کشور پابرجا است.
کد خبر: ۴۱۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵ - 15September 2020

مشارکت مردم در پویش ایران همدل نشان داد روحیه ایثار و از خودگذشتگی پابرجاستمجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه از خودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است، اظهار داشت: باید دستگاه‌های متولی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ایران همدل و کمک‌های مومنانه در سراسر کشور گفت: مردم با کمک‌های خود نشان دادند همچنان روحیه ایثار و از خودگذشتگی در کشور پابرجا است.

باجلان افزود: در مرحله اول پویش ایران همدل ۱۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شد؛ همچنین در مرحله اول این پویش مرم بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان کمک کردند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در مرحله دوم پویش ایران همدل دو هزار و ۴۰۰ آشپزخانه اطعام حسینی راه‌اندازی شده است و ۶۰ هزار نفر در این آشپزخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار