شهردار جوادآباد ورامین:

مسائل مقبره شهدای گمنام متعلق به شهرداری جوادآباد است

شهردار جوادآباد ورامین گفت: توان مالی شهرداری جوادآباد پایین است اما با همه این مسائل مقبره شهدای گمنام متعلق به خود ما است و هر کاری که بتوانیم در این حوزه بعد از شناژ ریزی انجام دهیم، از آن دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ - 15September 2020

مسائل مقبره شهدای گمنام متعلق به خود ما استبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، «حمید دانایی‌فر» شهردار جوادآباد  در خصوص ساخت مقبره شهدای گمنام جوادآباد اظهار داشت: کل زمینی که شهدای گمنام جوادآباد در آن تدفین شده‌اند توسط شهرداری جوادآباد اهدا شده و از سوی دیگر نیز اقداماتی مانند جدول‌کشی، دیوارکشی و اقدامات مشابه نیز توسط شهرداری انجام شده و در حال حاضر نیز حفظ و نگهداری از این فضا توسط شهرداری در حال انجام است.

وی پس از بیان اینکه قبل از محرم امسال نیز اقدام به بتن‌ریزی در فضای مورد نظر انجام داده‌ایم، خاطر‌نشان کرد: بخشداری قول شناژ ریزی مقبره شهدای گمنام را داده بود و قرار بود بعد از آن ما در ساخت مقبره کمک هایی کنیم.

دانایی‌فر تصریح کرد: متاسفانه نزدیک به یک سال است که این اقدام توسط بخشداری جوادآباد صورت نگرفته تا این مقبره ساخته شود.

شهردار جوادآباد گفت: توان مالی شهرداری جوادآباد پایین است، ولی با همه این مسائل مقبره شهدای گمنام متعلق به خود ما است و هر کاری که بتوانیم در این حوزه بعد از شناژ ریزی انجام دهیم از آن دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار