اعلام «روز خشم مردمی» در فلسطین همزمان با امضای توافق عادی‌سازی در کاخ سفید

رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین در اولین بیانیه خود ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی برنامه‌ها و فعالیت‌های روز خشم مردمی را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 15September 2020

اعلام «روز خشم مردمی» در فلسطین همزمان با امضای توافق عادی‌سازی در کاخ سفیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های فلسطینی امروز سه‌شنبه ۱۵ سپتامبر را روز خشم مردمی در اعتراض به توافق خیانت‌بار امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

این مراسم‌ها و برنامه‌ها قرار است، امروز همزمان با امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید برگزار شود.

براساس بیانیه رهبری واحد ملی مقاومت مردمی قرار است راس ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه سه برنامه و مراسم مختلف در میدان ابن رشد در الخلیل، میدان شهید ثابت در طولکرم و میدان مثلث الشهدا در جنین برگزار شود.

همچنین مراسمی دیگر نیز قرار است راس ساعت ۱۲ ظهر در میدان شهدا در نابلس و مراسمی هم راس ساعت ۶ عصر در میدان المناره در رام‌الله برگزار شود.

همچنین روز جمعه آینده نیز روز «عزای عمومی» اعلام شده و قرار است فلسطینیان در این روز در محکومیت این توافقات خیانت‌بار پرچم‌های سیاه را در تمامی میادین و روی خانه‌ها و ساختمان‌ها برافراشته و برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی را هم برگزار کنند.

رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین خواستار مشارکت گسترده و حداکثری فلسطینیان در این مراسم‌ها شده است.

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، سه‌شنبه که روز امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن است را «روز سیاه در تاریخ امت عربی» دانست.

قرار است، روز ۱۵ سپتامبر روز انتفاضه و خیزش سراسری فلسطینیان باشد و در تمامی شهر‌ها و مناطق فلسطینی‌نشین به نشانه اعتراض به قرار گرفتن پرچم بحرین و امارات در کنار پرچم رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین برافراشته شود.

مراسم امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امروز با حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، «عبدالله بن زاید آل‌نهیان» وزیر خارجه امارات و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و مقامات ارشد کاخ سفید برگزار می‌شود.

عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات به منظور شرکت در مراسم امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد واشنگتن شد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم شب گذشته برای شرکت در این مراسم راهی واشنگتن شد.

«عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین برای مشارکت در مراسم امضای توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی و همچنین امضای توافق‌نامه میان تل‌آویو و منامه وارد واشنگتن شد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها