عضو کمیسیون شورا‌های مجلس:

محاکمه طبری گام بلند قوه قضاییه در مسیر مبارزه با فساد است

ابوترابی گفت: محاکمه اکبر طبری گام بلندی از سوی قوه قضاییه در جهت مبارزه با فساد است و جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۴۱۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ - 15September 2020

محاکمه طبری گام بلند قوه قضاییه در مسیر مبارزه با فساد استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اعدام نوید افکاری اظهار داشت: نوید افکاری شاکی خصوصی داشته و به خاطر قتلی که مرتکب شده اعدام یا عدم اعدام وی به نظر اولیای دم بستگی داشته است.

وی افزود: سیاسی عنوان کردن اجرای حکم قصاص نوید افکاری فضاسازی علیه دستگاه قضا به منظور کمرنگ جلوه دادن اقدامات ضد فساد این دستگاه است و این فضاهاسازی‌ها از خارج از کشور مدیریت می‌شود.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس اظهار داشت: طبق قانون اجرا یا عدم اجرای حکم قصاص به نظر اولیای دم بستگی دارد و در مورد نوید افکاری قانون به طور دقیق اجرا شده است و هیچ موضع و نظر سیاسی در مورد حکم وی وجود نداشته است.

ابوترابی با اشاره به اعلام رأی پرونده اکبر طبری خاطرنشان کرد: محاکمه طبری گام بلند قوه قضاییه در مبارزه با فساد به شمار می‌رود که مبارزه را از درون قوه قضاییه شروع کرده است

وی افزود: طبری مدت‌ها در قوه قضاییه باند ارتشاء تشکیل داده بود و امروز آیت‌الله رئیسی که مبارزه با فساد را از دستگاه قضا شروع کرده وی را محاکمه کرد که این اقدام و حرکت جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس اظهار داشت: فضاسازی‌ها علیه این قبیل اقدامات قوه قضاییه با هدف کمرنگ جلوه دادن اقدامات مثبت دستگاه قضا صورت می‌گیرد و عاملان این فضاسازی‌ها به دنبال کمرنگ کردن این اقدامات مثبت هستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ما از قوه قضاییه می‌خواهیم که مبارزه با فساد را همچنان به صورت جدی ادامه دهد و به اینگونه فضاسازی‌ها هیچگونه توجهی نداشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها