فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

شهدا در برقراری امنیت ایران اسلامی بیشترین نقش را دارند

سردار ماشالله جان‌نثار گفت: نهال انقلاب اسلامی با قطره قطره‌ی خون شهدا رشد و نمو پیدا کرد و امروز به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است؛ بر همین اساس شهیدان و خانواده شهدا بیشترین نقش را در اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی دارند.
کد خبر: ۴۱۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 15September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده شهیدان، سردار سرتیپ دوم «ماشالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهیدان مرزبانی «امیر نامداری» و «جواد آرامش» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار جان‌نثار در اين ديدار اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی با قطره قطره‌ی خون شهدا رشد و نمو پیدا کرد و امروز به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است؛ بر همین اساس شهیدان و خانواده شهدا بیشترین نقش را در اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی دارند.

وی افزود: عزت، صلابت و آبرویی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا کسب کرده به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز در سخنانی، فداکاری مرزبانان شهید را استمرار راه شهدای دفاع مقدس برشمرد و شهادت آنها را باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

کارکنان مرزبانی، ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی و ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی به ترتیب در سوم خرداد 1356 و 30 شهریور 1367 در روستای صنوبر و دولت‌آباد از توابع شهرستان تربت‌حیدریه متولد شدند و در دهم دی 1395 در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد گروهان قلعه گک، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار