چهل‌سالگی سرو/

اعلام برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در منطقه سه تهران

برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در منطقه سه تهران، با هدف افزایش آگاهی و شناخت سبک زندگی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران به نسل جدید اعلام شد.
کد خبر: ۴۱۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 15September 2020

اعلام برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در منطقه سه تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در منطقه سه تهران، با حضور «مصطفی سلیمی» شهردار منطقه، «وحید احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح و جمعی دیگر از مسئولان، برگزار شد.

برپایی نمایشگاه «یاد یاران» و رزم نمایش عملیاتی، راه‌اندازی نمایشگاه سیار، اجرای تئاتر خیابانی، پخش سرودهای حماسی و دفاع مقدس در معابر و میادین اصلی، راه‌اندازی کاروان‌های نمادین اعزام دفاع مقدس، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، فضاسازی محیطی و... ازجمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس، با هدف افزایش آگاهی و شناخت سبک زندگی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران به نسل جدید، همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف افزایش آگاهی و شناخت سبک زندگی دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران به نسل جدید در طول هفته دفاع مقدس، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها