چهل‌سالگی سرو/ رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

ساخت مستند جانباز هنرمند قطع نخاعی قائمشهری / رونمایی از فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای شهدای دفاع مقدس

«مهدی معصومی گرجی» از ساخت مستند زندگی «آهنگری» جانباز هنرمند قطع نخاعی قائمشهر و همچنین رونمایی از فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای شهدای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 15September 2020

ساخت مستند جانباز هنرمند قطع نخاعی قائمشهری / رونمایی از فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای شهدای دفاع مقدس«مهدی معصومی گرجی» رئییس حوزه هنری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به برنامه‌های شاخص حوزه هنری در هفته دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از اهداف مهم حوزه هنری ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، اظهار داشت: امسال نیز با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس مصادف با چهلمین سال دفاع مقدس است برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف هنری شامل تولید آثار و اجرای برنامه در دست اقدام است که تولید آثار شامل؛ پوستر با نماد 40 سالگی دفاع مقدس و همچنین اجرای نمایش خیابانی با موضوع سردار سلیمانی از جمله آنهاست.

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: رونمایی از فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای با موضوع شهدای دفاع مقدس و مجموعه کارهای گرافیک هنرمندان در زمینه دفاع مقدس در قالب نمایشگاه، در کنار تولیدات نمایشگاه عکس مختص شهدای غواص را داریم که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵ اثر منتخب نیز از استان مازندران در اهواز به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: همچنین در خصوص فضا سازی معابر عمومی باید گفت که با شهرداری تعاملاتی صورت گرفت و بیلبردهایی قرار است در پیاده روها نصب شود.

معصومی گرجی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری را برپایی نمایشگاه در گالری نگارخانه سوره بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان و یک مجموعه‌ای نیز با یاد خاطرات 50 شهید قراخیل در پایگاه موزه دفاع مقدس چاپ و به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: ساخت مستند زندگی «آهنگری» از جانبازان هنرمند قطع نخاعی قائمشهر و همچنین برنامه چهل چراغ عصر خاطره در ساری که روایت خاطرات از زبان مادران شهید است را دو برنامه ویژه حوزه هنری اعلام کرد.

وی در پایان افزود: به خاطر مصادف بودن ماه محرم و هفته دفاع مقدس برای اولین بار در استان تلفیق تعزیه و دفاع مقدس برگزار می‌شود. همه کارها نیز خروجی مجازی داشته  که آثار هنرمندان معرفی و دیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها