فرمانده نیروی دریایی ارتش:

مهم‌ترین اولویت ارتش، برقراری صلح و امنیت در همه عرصه‌هاست

امیر دریادار «خانزادی» گفت: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اولویت ارتش جمهوری اسلامی ایران برقراری صلح و امنیت در همه عرصه ها و مرزهای ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ - 15September 2020

مهم‌ترین اولویت ارتش، برقراری صلح و امنیت در همه عرصه‌هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار داشت: همواره در نمازهای یومیه از خدا می‌خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند و یکی از بارزترین مصادیق هدایت به راه راست، موضوع شهادت است.

وی افزود: ما شاهد بوده‌ایم که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آرمان‌هایی که ما را به راه راست هدایت می‌کنند، جوان‌های رشیدی از برجسته‌ترین فرهیختگان، دانشمندان و عزیزان ما، جان خود را تقدیم کرده‌اند .

امیر دریادار «خانزادی» خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های متوقف کردن انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی و ترور توسط گروهک‌های نفاق و دشمنان در کشور بود؛ اما جوان‌های ما آگاه و هوشمندانه پای انقلاب ایستادند و مقاومت کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در ابتدای جنگ هشت ساله، جغرافیای ژئوپلتیکی خفه، مرز اندک با دریا و چراغ سبز استکبار جهانی، عراق را وادار به حمله به ایران کرد؛ اما جوان‌‌های با بصیرت در مسیر مجاهدت و دفاع از مرزهای ایران اسلامی به‌صورت هدایت‌شده و خودجوش در این فضا قرار گرفتند، در حالی‌که پیش‌قراولان این مسیر، سربازان، درجه‌داران و افسران ارتش بودند.

وی منابع انرژی و نفت را از ظرفیت‌های مهم منطقه دانست و افزود: فناوری و همه ابزاری که در اطراف ما هستند، به نوعی مشتقاتی از نفت هستند. ما در کانون بیضی انرژی راهبردی جهان قرار گرفته‌ایم و مجموعه این ظرفیت‌های ژئوپلتیکی در منطقه و نقش کلیدی ایران در جهان، موجب هجمه استکبار، استعمار، ترور و جنگ‌ها علیه  کشور ما شده است .

امیر دریادار «خانزادی» گفت: آن‌چه که در عرصه دفاع مقدس دشمن را با شکست مواجه کرد، آموزه‌های دین مبین اسلام و ترسیم خط سرخ شهادت توسط حضرت سیدالشهداء (ع) بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در خصوص ویژگی‌های یک نظامی، تصریح کرد: آن‌چه شما باید به آن مسلح باشید ایمان، شجاعت و دانش است که فرماندهی معظم کل قوا نیز از یک نظامی مطالبه می‌کنند.

امیر دریادار «خانزادی» خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: قدر خود و لباسی را که پوشیده‌اید را بدانید؛ زیرا صفی که شما در آن ایستاده‌اید، صف مجاهدت، ایثار و شهادت است و شما الگوی جوان‌های کشور هستید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها