فرمانده سپاه بوکان؛

دفاع مقدس جلوه مقاومت ملت ایران در برابر دشمن بود

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی گفت: دفاع مقدس جلوه مقاومت ملت ایران در برابر دشمن بود و آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و پذیرش شکست کرد، فقط دفع تهاجم آن نبود بلکه توانایی وارد کردن ضربه متقابل به دشمن بود.
کد خبر: ۴۱۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 15September 2020

دفاع مقدس جلوه مقاومت ملت ایران در برابر دشمن بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، فرمانده سپاه بوکان، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جبهه به دانشگاه عظیم انسان‌سازی، پرورش فضیلت و معنویت تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه ملت را به میدان آورد و شکوفا ساخت، افزود: جلوه های مهم این شکوفایی را می‌توان در ساخت پُل خیبر به عنوان بزرگترین پل شناور دنیا به طول ۱۴ کیلومتر بر روی هور، ساخت قایق های مرداب رو، سازه های منحرف کننده موشک و … دید، که تنها بخش کوچکی از اقدامات مهندسی رزمندگان ایرانی بود و همین توانمندی ها و ظرفیت های بالفعل شده در برهه بعد از جنگ نیز به موتور پیشران کشور در حوزه هایی همچون امور دفاعی، سد سازی و … تبدیل شد.

فرمانده سپاه بوکان: جوانانی که تازه انقلاب کرده بودند و فاقد هر گونه تجربه بودند در دوران دفاع مقدس به ایفای نقش پرداختند، به طوری که در قامت فرماندهانی توانمند و تمدن ساز ظاهر شدند.

وی دفاع مقدس را جلوه مقاومت ملت ایران در برابر دشمن دانست و افزود: آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و پذیرش شکست کرد، فقط دفع تهاجم آن نبود بلکه توانایی وارد کردن ضربه متقابل به دشمن بود.

جمشیدی در ارتباط با تحریم ها، گفت: همان گونه در دفاع مقدس کل مردم کشور درگیر نبودند و با درصد اندکی از مردم توانستیم تهاجم همه جانبه دشمن را آن هم در شرایطی نامتقارن دفع کنیم، امروز هم در حوزه تحریم کشور نیازمند تشکیل قرارگاه های جهادی برای مقابله و خنثی سازی تحریم ها می باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار