مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان:

خبرگزاری دفاع مقدس یک منبع خبری مناسب برای دیگر رسانه‌هاست

«سعید رضوانی» گفت: تصور خیلی‌ها این بود که خبرگزاری دفاع مقدس فقط به حوزه 8 سال جنگ تحمیلی می‌پردازد، اما ما شاهد هستیم که این خبرگزاری یک منبع خبری و تولیدی مناسب برای دیگر رسانه‌های استان خوزستان در خیلی از حوزه‌ها است.
کد خبر: ۴۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ - 16September 2020

خبرگزاری دفاع مقدس یک منبع خبری مناسب برای دیگر رسانه‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «سعید رضوانی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان امروز از دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: در دنیای امروز که تولید محتوا و انتشار اندیشه یک سنگر مهم به شمار می رود ارزش کار رسانه شما بی نهایت ارزشمند است.

رضوانی افزود: استان خوزستان بعد از پایتخت، بیشترین و با کیفیت‌ترین رسانه‌ها را دارد و در این سرزمین پر از حادثه و رخداد و منابع بزرگ خبری، عرض اندام و حضور مقتدرانه خبرگزاری دفاع مقدس در خیلی از حوزه‌ها یک ضرورت است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تصور خیلی ها این بود که خبرگزاری دفاع مقدس فقط به حوزه 8 سال جنگ تحمیلی می‌پردازد، اما ما شاهد هستیم که این خبرگزاری یک منبع خبری و تولیدی مناسب برای دیگر رسانه‌های استان در خیلی از حوزه‌ها است.

رضوانی، همکاری 23 نشریه استانی و ملی در انتشار اخبار این خبرگزاری در خوزستان را یک قدم بزرگ و همکاری خوب رسانه‌ای دانست و متذکر شد: این پیوند‌های رسانه‌ای نشان از حاکمیت و تسلط خوب خبرگزاری دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ وحدت دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار