فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در میرجاوه

سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، دو تُن و ۴۵۳ کیلو تریاک را کشف کردند.
کد خبر: ۴۱۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ - 16September 2020

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در میرجاوهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی میرجاوه به مرکز استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر میرجاوه با رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان در حال انتقال مواد مخدر به مرکز استان بودند مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس، خود را در چنگال قانون می‌دیدند برای فرار از محل بدون توجه به ایست و اخطار مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت خودرو‌های انتظامی کرده که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

سردار قنبری گفت: در نهایت پس از یک ساعت درگیری سنگین، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌های حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های به جامانده از قاچاقچیان دو تن و ۴۵۳ کیلو تریاک به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی در جای جای استان پهناور سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی را برای اشرار، قاچاقچیان و سوداگران مرگ باقی نخواهد گذاشت و با عزمی راسخ در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها