دبیر کمیته فرهنگی کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد خبر داد؛

ساخت ۱۰ قسمت برنامه تلویزیونی/ اجرای ۱۶ برنامه فرهنگی

«راسخی» اظهار داشت: برای تبلیغات کنگره شهدا یزد، قصد داریم ۱۶ برنامه فرهنگی و هنری تولید و تصاویر شهدا را در فضای شهر در دستور کار قرار دهیم.
کد خبر: ۴۱۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ - 16September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سید «حسین راسخی» دبیر کمیته فرهنگی و کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 4000 شهید استان یزد گفت: با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تا الآن 5 جلسه تخصصی در خصوص نحوه فضاسازی تولیدات هنری در موضوع کنگره شهدا استان یزد برگزار کردیم که اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی اضافه کرد: تقریباً تفاهم‌نامه‌ای با فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امضاء شده است که 16 برنامه فرهنگی که بیشتر در راستای برنامه‌های تولیدی هستند، از قبیل اینفوگرافی 8 سال دفاع مقدس، نقش رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس، موشن گرافی، انیمیشن 3 بعدی مخصوص سرداران شهید ساخته می‌شود.

راسخی خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج هنرمندان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد 10 قسمت برنامه تلویزیونی به‌صورت داستانی ساخته و پخش شده است.

دبیر کمیته فرهنگی و کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 4000 شهید استان یزد در پایان گفت: همچنین در بحث فضاسازی و تبلیغات که جز کارگروه ما است در بحث فضاسازی شهری جلساتی که داشتیم بر این قرار بوده تا میدان ورودی از سمت بافق و میدان ورودی که از سمت مهریز است را با استفاده از المان‌های شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» یا شهدای شاخص دیگر مزین کنیم و همچنین تصاویر شهدا را در فضاسازی سطح شهر اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار