سردار رضا مظفری‌نیا:

سر ریز دستاورد‌های دفاعی می‌تواند در اختیار سایر صنایع قرار گیرد

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه استفاده از سر ریز دستاورد‌های صنایع دفاعی در بخش ملی در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: بخش قابل توجهی از صنایع مشترک است و فناوری صنایع دفاعی می‌تواند در اختیار همه قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ - 16September 2020

سر ریز دستاورد‌های دفاعی می‌تواند در اختیار سایر صنایع قرار گیردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار رضا مظفری‌نیا معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی در حل مشکلات صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، اظهار داشت: دستاورد‌های ما در بخش نظامی بسیار بالاست.

وی افزود: استفاده از سر ریز دستاورد‌های صنایع دفاعی در بخش ملی در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: این ظرفیت صنایع دفاعی در راستای توسعه صنعت کشور و رفاه مردم، استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در قالب نمونه‌های ساخته شده در بخش نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها، حمل و نقل زمینی، هوایی، ریلی در نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد.

مظفری‌نیا اظهار داشت: برخی از صنایع گلوگاه‌هایی در بحث قطعات دارند و به این دلیل بخشی اقدامات و کمبود‌ها، این صنایع زمین‌گیر شده است.

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: بخش قابل توجهی از صنایع مشترک است و فناوری صنایع دفاعی می‌تواند در اختیار همه قرار بگیرد.

نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی روز پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۹ با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افتتاح و در این نمایشگاه از گیربوکس بومی دریایی پیشرفته ساخته شده سازمان صنایع دفاع این وزارتخانه رونمایی شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار