فرمانده سپاه شاهین‌دژ:

محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های اصلی سپاه است

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های اصلی سپاه است که برای همین منظور این نهاد با تمام توان در خدمت به مردم تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ - 16September 2020

محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های اصلی سپاه است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های اصلی سپاه است که برای همین منظور سپاه با تمام توان در خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق بخشیدن به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تعدادی از گروه‌های جهادی نقش کلیدی دارند، افزود: این گروه‌ها با حضور در مناطق محروم برای آموزش اهالی و انجام کارهای عمرانی کمک کرده و سعی می‌کنند به نوبه خود سهمی در این فعالیت‌ها داشته باشند.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه گروه‌های جهادی ابتدا در سامانه اطلس ثبت‌نام کرده و سپس به مناطق محروم اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: با شروع فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان از اسفند سال گذشته تاکنون 168 گروه جهادی در شاهین‌دژ به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی تنها مختص برادران نبوده بلکه خواهران بسیجی نیز با تشکیل گروه‌های جهادی فعالیت دارند، تصریح کرد: در شاهین‌دژ 19 گروه جهادی متشکل از خواهران فعالیت دارند که اغلب کار آموزش راه‌های مقابله با کرونا و نقاشی، تامین جهیزیه و لوازم‌التحریر و سایر فعالیت‌ها برعهده دارند.

کاظمی خاطرنشان کرد: امسال در کنار انجام کارهای فرهنگی و عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی، ضدعفونی معابر برای مقابله با کرونا و توزیع بسته‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار