مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

اعلام جزئیات برنامه‌های ۳۱ شهریور و افتتاح موزه انقلاب و دفاع مقدس قم

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» جزئیات برنامه‌های روز ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس و نیز برنامه‌های افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۱۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 16September 2020

اعلام جزییات برنامه‌های ۳۱ شهریور و افتتاح موزه انقلاب و دفاع مقدس قمحجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس و نیز افتتاح موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، ویژه برنامه‌هایی برای همین منظور در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در روز دوشنبه ۳۱ شهریور، مراسم هر ساله رژه نیرو‌های مسلح بدلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نخواهد شد و آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواخته شدن مارش نظامی را با حضور یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح در میدانگاه موزه انقلاب و دفاع مقدس خواهیم داشت و همزمان زنگ مقاومت در چهار واحد آموزشی در چهار ناحیه آموزش و پرورش استان قم نواخته خواهد شد.

لقمانپور ادامه داد: پس از این آیین، کلیه مسئولان استان در برنامه دیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح با رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا که به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شود، حضور خواهند یافت و از فرمایشات و رهنمود‌های معظم له بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در ادامه، نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: محوری‌ترین برنامه استان در هفته دفاع مقدس، افتتاح فاز اول موزه انقلاب و دفاع مقدس همزمان با هشت استان دیگر خواهد بود که روز چهارشنبه دوم مهرماه با حضور مسئولان کشوری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها