چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه تجلیل از سربازان در هفته دفاع مقدس کرمان

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، ویژه برنامه روز سرباز و تجلیل از تعدادی از این عزیزان و رژه موتوری از بیت الزهرا (س) تا گلزار شهدا با حفظ و رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 17September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «مجید خواجویی‌نژاد» معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز در جلسه تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کرمان اظهار داشت: باب شهادت برای نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت باز است و این یعنی دفاع همچنان باقی است.

این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم بوده و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها قابل مشاهده است، گفت: نظم و امنیت نیز محصول اجتماعی است که مردم در آن نقش پررنگی دارند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، رژه موتوری از بیت الزهرا (س) تا گلزار شهدا با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام انجام خواهد شد.

خواجویی‌نژاد با بیان اینکه تمامی برنامه‌های اجرایی هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حفظ امنیت توسط ناحیه انتظامی برنامه‌ریزی شده ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا به ویژه شهدای مقاومت، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرماندهان انتظامی در تعدادی از شهرهای جنوبی استان، از جمله برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ویژه برنامه روز سرباز و تجلیل از تعدادی از این عزیزان، رژه خدمات مردم یاری و پزشکی استان و رزمایش «مواسات» که در همین راستا اهدای بخشی از حقوق ماهیانه نیروی انتظامی برای این رزمایش و ساماندهی نیازمندان انجام شده از دیگر برنامه‌های ناحیه انتظامی است.

در ادامه سرهنگ «جلیل الله حمزه‌ای» معاون هماهنگ کننده جنوب شرق ارتش در تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: برنامه‌های ارتش از 30 شهریور با افتتاح نمایشگاه تجهیزات ارتش درپایگاه هوانیروز که با استقرار بیمارستان صحرایی، پدافند هوایی، یگان پهپاد، تیم پروازی بالگردی آغاز خواهد شد.

حمزه‌ای اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان ارتش، حضور در رژه موتوری، تجلیل از سربازان وظیفه، رزمایش کمک مؤمنانه و جشنواره فیلم کرمان را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده جنوب شرق ارتش با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای جهت اهدای تاج گل بر قبور مطهر شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان تدارک دیده شده متذکر شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و اهدای خون توسط سربازان و نیروهای کادر در سازمان انتقال خون، تجلیل از کادر درمانی در خط مقدم بیماری کرونا نیز از برنامه‎های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار