مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری 1040 برنامه عمومی و مشترک در هفته دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

«منوچهر ذوالفقاری» با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: یک هزار و 40 برنامه عمومی و مشترک در قالب ۱۰۱ برنامه شاخص با شعار محوری «ما قوی هستیم» برای هفته دفاع مقدس در استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 17September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در نشست خبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به همدلی مردم در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ نوع دوستی، ایثار، تلاش و همدلی نمونه‌ای از فرهگ‌های دفاع مقدس و اقدام کمک مومنانه برگرفته از همین فرهنگ است.

ذوالفقاری افزود: باید قدر این حادثه موج نشان و قدر این گنجینه ارزشمند را دانست.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش رسانه در دفاع مقدس تصریح کرد: انگیزه‌هایی وجود دارد که تحریف و تضعیف ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: تبیین ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس، گفتمان سازی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای برتر از جمله وظایف رسانه‌ها بعد از دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 150 سوژه در استان وجود دارد همچون حماسه پل جویبر، پیاده روی رزمندگان لردگانی به سمت جبهه‌ها، دریاقلی سورانی ناجی آبادان و شهید ظفر خالدی نمونه‌ای از این سوژه‌های ناب هستند که توجه رسانه‌ها و هنرمندان را در جهت معرفی این سوژه‌ها می‌طلبد.

ذوالفقاری با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد: یک هزار و 40 برنامه عمومی و مشترک در قالب 101 برنامه شاخص با شعار محوری «ما قوی هستیم» برای هفته دفاع مقدس در استان پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: امسال تاکید کردیم تا برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و خاص هفته دفاع مقدس با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به مکتب حاج قاسم صورت گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه رژه موتوری نیرو‌های مسلح به همراه کمک مومنانه در 31 شهریور، تجلیل از 18 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان و ارتباط مستقیم با مقام معظم رهبری، برپای نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با محوریت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان و 7 شب ویژه برنامه توسط شبکه شما و شبکه استانی جهانبین از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار