چهل سالگی سرو/ شهیدمحسن فرج اللهی؛

شرمنده‌ام از تمام فقرایی که نان شب نداشتند و این حقیر سیر خوابیدم

شهید «محسن فرج اللهی» در دست نوشته‌ای آورده است: شرمنده‌ام از تمام فقرایی که نان شب نداشتند و این حقیر سیرخوابیدم. شرمنده‌ام از تمام دوستانی که مرا با تمام بدی‌ها تحمل نمودند و مرا یاری نمودند، دوستانی که بعضی از آنها جزء خواص این حقیر بودند.
کد خبر: ۴۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ - 17September 2020

شرمنده‌ام از تمام فقرایی که نان شب نداشتند و این حقیر سیر خوابیدم

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، تاریخ این مرز پرگهر سرشار از دلاوری‌ها و حماسه آفرینی شیرمردان  غیوری است که با تکیه بر نیروی ایمان و با پیروی از رهنمودهای ولی‌فقیه، به این نقطه از جغرافیای عالم عزت و سرافرازی بخشیده اند و وجب به وجب  این خاک گواه شهامت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلیرانی است که بررسی سبک زندگی‌شان  و ترویج  دیدگاه‌ها و عقایدشان گامیست کوچک در ادامه دهندگی راه پر افتخارشان. بدین منظور دست نوشته‌ای از شهید والا مقام «محسن فرج اللهی در ذیل آمده است :

دست نوشته شهید والا مقام «محسن فرج اللهی»

هوالحی القیوم

خدایا تو را شکر که با ذکر اجازه داده‌ای که حرف بزنم، بنویسم و بگویم. سلام بر امام غریب و مظلوم که همچنان پس از صدها سال غریب و بی‌کس در خیابان ها و کوچه‌ها ی شهرهای دل ما تک و تنها قدم می‌زند. سلام بر کسی که در اوج خوش نامی گمنام ترین مردم است. بحق که او پسر علی ابن ابیطالب است.

چند سطری را به عنوان حرف دل، نه وصیت‌نامه می‌نویسم، چرا که حرف دل من طوفانی است که هر کس گوشه‌ای از آن را بفهمد نابود می‌شود. در طول این مدت عمر حقیر به کرات ملاحظه نمودم که وجود حضرت حق باری تعالی هر چه می‌خواستم را داد و صد افسوس که این بنده حقیر نه تنها شمر بلکه ناسپاسی هم نمود.

شرمنده ام...

شرمنده‌ام از تمام فقرایی که نان شب نداشتند و این حقیر سیر خوابیدم. شرمنده‌ام از تمام دوستانی که مرا با تمام بدی‌ها تحمل نمودند و مرا یاری نمودند، دوستانی که بعضی از آنها جزء خواص این حقیر بودند... .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار