چهل‌سالگی سرو/ مسئول امور ایثارگران سپاه کربلای مازندران:

پرچمی که شهدا به دست ما دادند، پرچم عزت و شرف یک ملت است

سرهنگ عشوری با بیان اینکه ثبات و امنیت امروز از برکت خون شهداست و پرچمی که شهدا و ایثارگران به دست ما دادند، پرچم عزت و شرف یک ملت است، گفت: باید بکوشیم پرچم‌دار خوبی برای شهیدان باشیم.
کد خبر: ۴۱۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 17September 2020

پرچمی که شهدا به دست ما دادند، پرچم عزت و شرف یک ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ عشوری مسئول امور ایثارگران سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با «شکوفه موسوی کانی» مادر شهید «میرصفی خداداد» و «صدف جعفر قلی‌تباربیشه» همسر شهید «ناصر باباجانیان» خدمت به مردم و نظام اسلامی را وظیفه مسئولان دانست و اظهار داشت: ما خود را مدیون شما خانواده‌های شهدا دانسته و در کنار شماییم تا تمام توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بکار بگیریم.

وی افزود: ثبات و امنیت امروز از برکت خون شهداست و پرچمی که شهدا و ایثارگران به دست ما دادند، پرچم عزت و شرف یک ملت است و باید بکوشیم پرچم‌دار خوبی برای شهیدان باشیم.

«کیومرث قلی‌پور» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل نیز گفت: خانواده شهدا گل سرسبد جامعه هستند و مسئولین و مدیران در تمامی بخش‌ها و رده‌ها موظف‌ هستند در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با خانواده‌های معظم و مکرم شهدا دیدار کرده و از نزدیک مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کنند.

قلی‌پور ضمن گرامیداشت یاد شهدای سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی افزود: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اوج بزرگی از نمونه ایثارگری است که باید نام شهیدان این دوره‌ها را همیشه ماندگار کرد.

این برنامه که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد یکی از برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس کمیته ایثارگران شهرستان بابل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها