چهل‌سالگی سرو/ فرماندار ساری:

رزمندگان دفاع مقدس سرمایه‌های ملی ما هستند

«عباسعلی رضایی» گفت: به لطف خدا هنوز از وجود این سرمایه‌های ملی، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بهره‌مند هستیم که باید با دید تجلیل از هویت ایثارگری گام‌های استواری برای حفظ و جایگاه این بزرگواران برداریم.
کد خبر: ۴۱۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 17September 2020

رزمندگان دفاع مقدس از سرمایه‌های ملی ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری در حاشیه برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان ساری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تجلیل از هویت ایثارگری و رزمندگان بعنوان یک وظیفه دینی است، از تکریم  8 هزار و هفتصد پنجاه رزمنده شهرستان ساری در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این اتفاق برای اولین بار در سطح شهرستان به صورت همزمان با مراسم کشوری در روز 31 شهریور برگزار می‌شود.

وی همچنین فضا سازی، ساخت المان‌های ایثار و شهادت و تندیس شهدای گرانقدر در سطح شهرستان را از سوی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌ها دانست و افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری برنامه‌های مجازی با توجه به شرایط کرونایی از دیگر برنامه‌هاست.

رضایی رفاه، آسایش و امنیت امروز را حاصل خون پاک شهدا دانست که با گذشت از تمام هستی خود از حیثیت و ناموس کشور دفاع و افتخار آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه جوانان نسل اول انقلاب با وجود شعوری که منجر به شور برای دفاع از میهن اسلامی شده بود، وظیفه خود دانستند و در جهبه‌های جنگ، ایثار و فداکاری را به تصویر کشیدند، تصریح کرد: به لطف خدا هنوز از وجود این سرمایه‌های ملی، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بهره‌مند هستیم که باید با دید تجلیل از هویت ایثارگری گام‌های استواری برای حفظ و جایگاه این بزرگواران برداریم.

«علی زیبافر» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری نیز آذین‌بندی شهر، بنرهای تبلیغاتی ارسال پیامک برای همه ایثارگران تحت پوشش، دیدار و تجلیل از ایثارگران شاخص با حضور فرماندار و روسای منتخب شهرستانی البته با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهر، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و دیدار از ایثارگران در بستر بیماری، اجرای طرح پایش سلامت و بازگشایی گلزارهای ساماندهی شده را از برنامه‌های شاخص این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار