مدیر جامعه الزهرا (س):

عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شد

حجت الاسلام سید محمود مدنی گفت: عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شد و پروردگار پیروزی عظیم را برای ما رقم زد.
کد خبر: ۴۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 17September 2020

عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، امروز در مراسم راه‌اندازی «مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه» که با حضور علما و فضلای حوزه در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به فراسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شد و پروردگار پیروزی عظیم را برای ما رقم زد.

وی درس اول دفاع مقدس را در باطن «لاحَولَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بِاللّه» عنوان کرد و افزود: درس دوم دفاع مقدس در مردم بود که در آن مردم اسباب قدرتمند بودند که در جبهه‌های جنگ حضور پررنگ داشتند و اقتصاد جنگ را تأمین کردند.

مدیر جامعه الزهرا خاطرنشان کرد: امروز کتاب زرین هشت سال دفاع مقدس مملو از افتخار آفرینی همه نیرو‌های مسلح به ویژه بسیج است.

مدنی با بیان اینکه بسیج نیروی جنگ و جبهه نظامی فکری و یا عقیدتی است، گفت: از ظرفیت اساتید استفاده خواهد شد تا با هم‌افزایی، تعامل و همکاری بتوان ادامه مسیر داد.

وی با اشاره به اقتضائات بسیج اساتید حوزه‌های علمیه گفت: شئون و جایگاه استادی باید رعایت شود و ما باید بتوانیم به لطف خداوند موتور محرکه‌ای برای نیرو‌ها باشیم و به نقش‌آفرینی بپردازیم و با لباس رزم در صحنه نبرد حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار