جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

مرز‌های جمهوری اسلامی از امن‌ترین و مقتدرترین مرز‌های بین‌المللی جهان است

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امروز مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود پاسداران و جوانان غیور از امن‌ترین و مقتدرترین مرز‌های بین‌المللی جهان است.
کد خبر: ۴۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ - 18September 2020

مرز‌های جمهوری اسلامی از امن‌ترین و مقتدرترین مرز‌های بین‌المللی جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرتیپ دوم پاسدار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در مراسم صبحگاه پادگان آموزشی محمد رسول‌الله(ص) بیرجند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان است که این امنیت را با همت پاسداران جوان و غیور خود به دست آورده است.

وی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران و حضور نیرو‌های انتظامی در مرز‌های کشور، بیان داشت: امروز مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود پاسداران و جوانان غیور از امن‌ترین و مقتدرترین مرز‌های بین‌المللی جهان است.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه مراکز آموزشی انتظامی نقش مهمی در پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی دارند که در این راه شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب کرده‌ایم، عنوان کرد: مجهز بودن به علم و تکنولوژی روز و آموزش‌های عملی از ضروریات است.

وی خطاب به سربازان، گفت: شما سربازان باید همواره به سلاح ایمان مسلح باشید تا بتوانید از دستاورد‌های انقلاب و نظام و مرز‌های کشور پاسدارای کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها