المیادین گزارش داد:

تداوم سیاست تخریب منازل فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی

المیادین گزارش داد، رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست تخریب منازل فلسطینی‌ها به بهانه‌های مختلف ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۱۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ - 18September 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر روز پنجشنبه به اردوگاه شعفاط در شرق قدس اشغالی یورش بردند و آنها همچنین به سیاست تخریب منازل فلسطینی‌ها به بهانه‌های مختلف ادامه می‌دهند.

نظامیان صهیونیست یک منزل مسکونی را در منطقه حلحول در الخلیل از توابع کرانه باختری تخریب کردند. آنها همچنین با بولدوزر به روستای بیت سیرا در غرب رام الله یورش بردند و یک منزل مسکونی را تخریب کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین برای بار صد و هفتاد و هشتمین بار روستای العراقیب را در منطقه النقب تخریب کردند. ساکنان این روستا اعلام نظامیان صهیونیست بدون توجه به گرمای هوا و شیوع کرونا به تخریب منازل آنها ادامه می‌دهند.

شماری از ساکنان این روستا از سران و مسئولان عربی خواستند برای متوقف کردن اقدامات تحریک آمیز رژیم اشغالگر وارد عمل شوند.

صهیونیست‌ها از صدور مجوز ساخت و ساز برای فلسطینیان امتناع می‌کنند. این اقدام بخشی از سیاست‌های اسرائیل برای ارعاب فلسطینیان و یهودی‌سازی منطقه و غیرقانونی است.

اقدامات تل آویو علیه مردم فلسطین در ماه‌های اخیر و به ویژه پس از حمایت‌های گسترده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی، افزایش یافته است.

مردم فلسطین، اقدام ضدبشری رژیم صهیونیستی در تخریب منازل و اخراج خانواده‌های آنها را مصداق جنایت جنگی و مجازات دسته جمعی توصیف و در واکنش به آن تأکید می‌کنند که از آوارها و ویرانه‌های این منازل، مبارزانی دیگر سر بر خواهد آورد که نوید بخش آزادی قدس هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار