چهل سالگی سرو/ شهید «توتونچیان»:

رمز پیروزی ما رهبری قاطع امام و همبستگی شما ملت بود

شهید «مهدی توتونچیان» ۱۶ شهریور ۱۳۴۴ در شهرستان یزد به دنیا آمد. او در وصیت‌نامه خود این چنین می‌نویسد: «رمز پیروزی ما یکی رهبری قاطع امام عزیزما بود دومین رمز شکست دشمن همبستگی شما ملت بود، کسانی که بر علیه روحانیت متعهد شایعه پراکنی می‌کنند هیچ توجهی به آن‌ها نکنید اگر به شایعات توجه شود مقامات متعهد به اسلام خدایی ناکرده ضربه میخورند»
کد خبر: ۴۱۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 18September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «مهدی توتونچیان» ۱۶ شهریور ۱۳۴۴ در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش رضا، کارگر ذوب آهن بود و مادرش فاطمه بیگم نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ۲۶ دی ۱۳۶۳، به عنوان تک‌تیرانداز در ارتفاعات ۳۱۰ مهران هنگام درگیری با نیرو‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش به خاک سپردند. او را ناصر نیز می‌نامیدند.

در ادامه وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم:
 
به نام الله حامی روح الله و امت رزمنده ایران، درود بیکران مستضعفین جهان به امام خمینی امامی که مردم را از خواب غفلت بیدار کرده که توانستیم به فرمان او کاخ ستم شاهی را در هم کوبیم.
 
درود و سلام و گرم تمام آزادی خواهان و آزاد مردان جهان به شهدای اسلام از شهدای کربلای حسین (ع) تا شهدای کربلا‌های ایران درود به روحانیت مبارز که در هر زمان از تاریخ چه در گذشته و چه امروز برعلیه طاغوتیان بپا خواسته و به آن میرود که ملت‌های ستم دیده جهان را از خواب غفلت بیدار نمایند.
 
رمز پیروزی ما رهبری قاطع امام و همبستگی شما ملت بود 
 
صحبتی چند با شما ملت قهرمان و شهید پرور دارم:‌ای شهید پروران قرن حاضر همان طور که عزیزانتان را راهی جبهه‌ها میکنید و هر قطره خون عزیزان شما مشتی بر دهان یاوه گویان زد و همینطور مقاومت و ایستادگی کرده اند از شما عاجزانه میخواهم که امام امت را تنها نگذارید و قلب مهربان امام را نیازارید که به خدا قسم او به جز صلاح و مصلحت اسلام عزیز و میهن اسلامی جهانی شدن اسلام چیزی نمی‌خواهند خواسته امام عزیزمان خواسته پیامبر بزرگ اسلام است و خواسته پیامبر خواسته قران کریم است.
 
شما ملت غیور ایران ایران در هر کجا خدایی ناکرده از سخنان پدر گونه امام عزیزمان سر پیچی کرد در مقابل او ایستادگی نماید خدایی ناکرده دشمن را شاد نکنید که دشمن در کمین است به شایعات توجه نکنید که شایعات در هر زمان باعث متفرق شدن شما می‌شود و دشمن در حال ساختن شایعه جهت متفرق کردن شما میباشد. همانطور که در گذشته رمز پیروزی ما یکی رهبری قاطع امام عزیزما بود دومین رمز شکست دشمن همبستگی شما ملت بود کسانی که بر علیه روحانیت متعهد شایعه پراکنی می‌کنند هیچ توجهی به آن‌ها نکنید اگر به شایعات توجه شود مقامات متعهد به اسلام خدایی ناکرده ضربه میخورند و دشمن در کمین شکست مقامات مسئول است به امید پیروزی نهایی به کفر جهانی.
 
از خداوند می‌خواهم که خانواده همه شهدا را سربلند و با عزت کند 
 
چند کلمه‌ای هم با شما پدر عزیزمان صحبت دارم وقتی که من شهید شدم شما هر کاری که خود میدانید که باعث آبروی شما است انجام دهید من به شما خیلی زحمت داده  و شما را اذیت و آزار کرده امیدوارم که مرا ببخشید مقداری هم پول به عنوان قرض به حسین داده ام که شما از آن باخبر باش از برادرم محمد بخواه که پس ازشهادت من کاری کند که آبروی خون من و دیگر شهدا هر چه بیشتر حفظ شود و شما سربلند باشید.
 
این آرزوی من بود که چندین بار هم گفته ام و من او را خیلی دوست میدارم تمام دوستان و خویشاوندان را از قول من سلام برسان و هر چه شما کردید برادرم سعید و خواهران در خانه من از خداوند میخواهم که خانواده همه شهدا را سربلند و با عزت کند و نور ایمان در قلب تمام مسلمانان جهان مخصوصا ملت شهید پرور ایران بگمارد و آرزوی همه ما طول عمر برای امام امت و پیروزی نهایی به کفر جهانی است؛ و السلام.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها