چهل‌سالگی سرو/ شهید «سیدهاشمی»:

براى امام امت دعا کنید، نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید

شهید «محمود سیدهاشمی» در وصیت‌نامه خود چنین می‌نویسد: «هر هفته براى یادبود از شهدا برسر قبرهاى آن‌ها بروید و براى امام امت دعا کنید، نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید»
کد خبر: ۴۱۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ - 18September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «محمود سیدهاشمی» ۱۷ شهریور ۱۳۴۸ درشهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوم راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و تک تیرانداز راهی جبهه حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند تا ۵ اسفند ۱۳۷۳ پس از تفحص در گلزار خلدبرین زادگاهش به خاک سپرده شد.

آخرین نامه شهید سیدهاشمی به خانواده را از نظر می‌گذرانیم:
 
با عرض سلام حضور ارجمند والدین گرامى عزیزم امیدوارم که حال شما خوب باشد و هیچ ناراحتى نداشته ‌باشید امیدوارم که در این سرماى زمستان در کانون گرم خانواده هیچ سرمایى را حس نکنید.
 
براى امام امت دعا کنید، نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید
 
سلام دیگر به برادران و خواهران على‌رضا، اکبر، طیبه، حمیده، طاهره مى‌فرستم و به امید خدا حال آن‌ها هم خوب باشد و باز هم سلام دیگر به مادر بزرگ نه‌نه خدیج، نه‌نه فاطمه و عمو، عمه، دایی‌ها و خاله امیدوارم که حال آن‌ها هم خوب باشد و هیچ کسالتى نداشته باشند.
 
اگر حال این فرزند حقیر را بخواهید خیلى خوب هستم. مطلب دیگرى که مى‌خواستم بگویم این بود که این آخرین نامه است که براى شما مى‌نویسم و همه شما هر بدى و خوبى از این فرزند حقیردیدى من را حلال کنید و تمام خویشاوندان من اگر بدى از من دیدند حلال کنند و انشاءالله که در آن جهان از من راضى باشید.  
 
براى امام امت دعا کنید، نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید
 
براى امام امت دعاکنید نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید
 
براى امام امت دعا کنید، نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید
 
مطلب دیگر به پدر و مادر این بود که من در این عمر کم که داشته‌ام گناه کردم و نماز قضا خیلى دارم و روزه هم دارم آرزوى من این است که اگر شما مى‌توانید نماز و روزه قضاهاى من را بگیرید؛ و جبهه‌هاى حق علیه باطل را فراموش نکنید در مجالس عزادارى شرکت کنید هر هفته براى یادبود از شهدا برسرقبرهاى آن‌ها بروید و براى امام امت دعاکنید نمازجماعت و نمازجمعه را ترک نکنید. دیگر به خواهران و برادرانم اکبر طاهره و طیبه تا آنجایى که مى‌توانید درس بخوانند و سنگر درس را ترک نکنند هیچ ناراحتى ندارم بجز دیدن یکباردیگر خانواده عزیزم.  
 
خداحافظ.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار