مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دشمن نگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های جوان و نوجوان است

احمد حسین فتایی گفت: دشمن امروز نگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و انتقال این فرهنگ صحیح به نسل‌های جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۴۱۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 18September 2020

دشمن نگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های جوان و نوجوان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «احمد حسین فتایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با خانواده شهید والا مقام «محمد مراد رشنودی» اظهار داشت: پاسداشت یاد و خاطره شهیدان بستر الگو سازی برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تکریم خانواده معظم شهدا را بستر معرفی سیره و منش شهیدان دانست و افزود: این اقدام می‌تواند گامی مهم در راستای الگو سازی مناسب برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

 وی با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهدا افزود: خانواده‌های شهدا مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران هستند.

فتایی مردم و مسئولان ایران اسلامی تا همیشه قدردان فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنان هستند، بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی باعث تأثیرگذاری در دیگر جوامع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم آنها، گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

 وی تصریح کرد: دشمن امروز نگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ صحیح به نسل های جوان و نوجوان است و ایثار، گذشته و صبر و استقامت مادران و  همسران شهدا به عنوان الگو باید به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها