امام جمعه واشنگتن:

فاجعه چپل هیل نتیجه تبلیغات منفی رسانه‌های آمریکایی علیه «اسلام» است

عبدالعلیم موسی گفت: با توجه به جوانب حادثه چپل هیل می‌توان نتیجه‌گیری کرد که این اتفاق نتیجه طرح‌هایی است که خبرگزاری‌های آمریکایی در جهت اسلام هراسی به اجرا در می‌آورند.
کد خبر: ۴۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۱ - 22February 2015

فاجعه چپل هیل نتیجه تبلیغات منفی رسانه‌های آمریکایی علیه «اسلام» است

به گزارش دفاع پرس، در خصوص کشتار اخیر در چپل هیل اظهار داشت: افرادی که در حادثه اخیر در چپل هیل در کارولینای شمالی کشته شدند، در میان آمریکایی ها و به خصوص مسلمانان چهره هایی شناخته شده بودند و این به دلیل فعالیت های آنان بود.

وی افزود: یکی از افرادی که در این حادثه کشته شد اخیرا پروژه ای را در خصوص آمریکا به اتمام رسانده بود.

امام جمعه مسجد الاسلام واشنگتن حادثه چپل هیل را یک فاجعه بزرگ خواند و گفت: به نظر من قاتل به شدت تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته و از جمله کسانی است که علیه ادیان به خصوص اسلام فعالیت می کند.

 

* فاجعه چپل هیل نتیجه تبلیغات منفی رسانه های آمریکایی علیه اسلام بود

امام جمعه واشنگتن در خصوص علل رخ دادن این حادثه تاکید کرد: با توجه به جوانب حادثه می توان نتیجه گیری کرد که این اقدام نتیجه طرح هایی است که خبرگزاری های آمریکایی در جهت اسلام هراسی به اجرا در می آورند.

وی تصریح کرد: رسانه های آمریکایی سعی می کنند که به روش های مختلف مردم آمریکا را به این سمت سوق دهند که تنفر از اسلام در دل آنان ایجاد شود.

 

* کشتار چپل هیل فضای رسانه ای را در آمریکا تغییر داد

عبدالعلیم موسی در ادامه به تغییر شرایط رسانه ای پس از حادثه چپل هیل اشاره و خاطر نشان کرد: پس از این حادثه شرایط متفاوت شده است زیرا یک نگرانی از تولیدات رسانه های آمریکایی به وجود آمده است که آن ها در خصوص اسلام و تنفر از مسلمانان چه چیزی را منتشر می کنند.

وی گفت: بنابر این کاری که ما باید در آمریکا انجام دهیم این است که مسلمانان سخت تلاش کنند که هدف های اسلام را مشخص و روشن کنند.

این فعال مذهبی آمریکایی تاکید کرد: ما بایستی به این رویکرد برگردیم که دعوت به اسلام در میان آمریکایی ها را افزایش دهیم زیرا این آرزوی هر کسی است که به اسلام گرایش پیدا کند.

 

منبع:مرصاد

نظر شما
پربیننده ها