چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه دهدشت:

انقلاب اسلامی را در دوران دفاع مقدس به جهان صادر کردیم

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با بیان اینکه انقلاب اسلامی را در دوران دفاع مقدس به جهان صادر کردیم، گفت: ما در جنگ تحمیلی، ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم و قدرت جدید ایران اسلامی را خلق کردیم.
کد خبر: ۴۱۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 18September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر سند 2030 و منویات رهبر انقلاب پیرامون این سند را یادآور شد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 96 در رابطه با سند 2030 تذکر می‌دهند اما برخی توجهی ندارند.

وحدانی‌فر افزود: دشمن می‌خواهد بر اساس این سند برای خود سرباز و رعیت تربیت کند و این سند دقیقا اصلی‌ترین لایه استقلال فرهنگی و علمی و نیز تاریخ و تمدن و هویت ما را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه سه سال است رهبری پدرانه مسائل را مطرح می‌کنند اما برخی نمی‌خواهند بفهمند، تصریح کرد: صبوری ملت انقلابی حد و اندازه دارد و اگر منویات رهبری مد نظر قرار نگیرد ملت انقلابی تکلیف خود را با لیبرال‌ها و غربگراها و غرب‌گداها مشخص خواهد کرد.

امام جمعه دهدشت با تأکید بر اینکه اراده‌ای نیست که دروازه استعمار را ببندند،اضافه کرد: قرار نیست چهار نفر در فلان سازمان متنی بنویسند و برخی در کشور اجرا کنند.

وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن چهلمن سالروز دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس در جنگ نابرابر برای ما برکات بسیاری داشت.

وی در تشریح برکات دفاع مقدس، عنوان کرد: انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم، پرده از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زدیم، دوستان و دشمنان‌مان را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ایستادگی و امنیت امروز از برکات دفاع مقدس است، اضافه کرد: ما در جنگ ابهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم و قدرت جدید ایران اسلامی را خلق کردیم.

وحدانی‌فر تصریح کرد: جنگ هشت ساله جنگ بین ایمان و رذالت، شهادت و شقاوت و جنگ بین بهشت و جهنم بود و ما ثابت کردیم سالیان سال توان مقابله با استکبار را داریم.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: اگر امروز ندای اسلام‌خواهی را در همه دنیا می‌بینیم از برکات دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به همه کسانی که خالق این ایستادگی عظیم و تولید قدرت در ابعاد مختلف بودند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار