عراق:

داعش به فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه دچار است

سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که آنچه از گروهک تروریستی داعش باقی مانده است، فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه دارد.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 18September 2020

داعش به فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه دچار استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش دچار فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «صباح النعمان» سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم گفت که این سازمان در این دوره دائماً روی اطلاعات کار می‌کند تا از این طریق به بقایای باند‌های تروریستی داعش در مکان‌های مخفی خود دست بیابد.

وی با اشاره به اینکه در مقطع اخیر یک تلاش اطلاعاتی با هماهنگی تعدادی دیگر از سازمان‌ها در مبارزه با بقایای داعش به کار بسته شده است، گفت: نقش شهروندان هم در ارائه اطلاعات هم نقش زیادی در موفقیت نیرو‌های امنیتی برای انجام عملیات کیفی سریع و فوری مربوط به دستگیری تروریست‌ها قبل از وقوع هرگونه عملیات تروریستی داشته است.

النعمان افزود: دستگیری تروریست‌ها در بعقوبه، کرکوک و الانبار حاصل تلاش‌های اطلاعاتی قوی سازمان مبارزه با تروریسم بود که به دستگیری سرکرده‌هایی تاثیرگذار از بقایای داعش منجر شد تا این باند‌های تروریستی امروز دچار فقر پشتیبانی معنوی، لجستیک و فرماندهی یکپارچه باشند.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم با تاکید بر اینکه دستگیری بقایای داعش امنیت نسبی را به آن مناطق بازگردانده است، گفت: توصیه‌های مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق در پیگرد بقایای داعش و حفظ دستاورد‌های امنیتی حاصل شده در شکست گروه‌های تروریستی قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار