جانشین فرمانده کل سپاه:

همگرایی جبهه باطل برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو می‌شود

سردار علی فدوی گفت: جبهه باطل برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده است که به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ - 19September 2020

همگرایی جبهه باطل برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه شامگاه جمعه در آئین بیست و سومین جلسه یادگاران لشکر ۱۰ سید‌الشهدا (ع) استان البرز، با گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس اظهار داشت: شهدا جایگاه ویژه و رفیعی را در پیش خداوند دارند و برگزاری این چنین برنامه‌ها نه فقط برای برافراشتن یاد و نام شهدا بلکه برای ما لازم است؛ چه آنکه یکی از عالی‌ترین رتبه‌ها در نزد خداوند شهادت در راه حق است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «تنها دو حزب در جهان وجود دارد، که یکی حزب خدایی و دیگری حزب شیطانی است» بیان‌ کرد: جبهه حق و باطل در حال حاضر در دنیا مشخص است و تاکنون به این اندازه جبهه باطل برای مقابله با جبهه حق اتحاد نداشته است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه «دشمن ۴۱ سال و هفت ماه است که به ایران اسلامی هجمه وارد کرده» تصریح کرد: دشمنان در طول این مدت حتی یک پیروزی در برابر ایران اسلامی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه باطل برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده است»، گفت: این همگرایی جبهه باطل در نهایت و به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود و جبهه حق به پیروزی خواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها