فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد:

پیشگیری از تخلفات و ارتقاء رضایتمندی؛ دو هدف مهم تحقق سلامت اداری

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پیشگیری از تخلفات و ارتقاء رضایتمندی دو هدف مهم تحقق سلامت اداری در راستای پیشبرد اهداف ناجا است.
کد خبر: ۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ - 22February 2015

پیشگیری از تخلفات و ارتقاء رضایتمندی؛ دو هدف مهم تحقق سلامت اداری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، کاظم مجتبایی هدف از سلامت اداری را در دو بخش عنوان و اظهار کرد: هدف اول پیشگیری از تخلفات و نیز مسائل و مشکلاتی است که موجب بدبینی مردم نسبت به پلیس میشود.

وی با بیان اینکه اقدامات پیش دستانه و پیشگیری از جرم مقدمه کارهای ایجابی است، اضافه کرد: این قبیل اقدامات سبب میشود تا بدون زیر نظر گرفتن افراد، امکان انجام تخلف توسط آنها کاهش یابد.

فرمانده انتظامی استان قم هدف دوم این طرح را ارتقاء رضایتمندی مردم دانست و خاطرنشان کرد: اینکه دیدگاه و امتیازدهی مردم به پلیس و در نتیجه رضایت مندی آنها روز به روز بیشتر شود، مطلوبتر خواهد بود.

مجتبایی در ادامه با اشاره به تصمیمات و اقدامات گذشته در این خصوص افزود: پلیس باید در هر دو حوزه فعال باشد، اقدامات در حوزه قانونی انجام شده و تخلفی صورت نگیرد تا بدین وسیله شاهد افزایش رضایت مردمی باشیم.

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه رضایت مردم فراتر از صیانت و مقدمه آن کار پیشگیری است، اظهار کرد: باید با برطرف کردن ضعفها به سمت افق پیش بینی شده حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار