چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های چهل‌ سالگی دفاع مقدس در بوشهر تشریح شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ - 19September 2020

برنامه‌های چهل‌ سالگی دفاع مقدس در بوشهر تشریح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس بدین جهت که در راه اسلام و به ذات اقدس الهی متصل بود، مقدس شد.

وی با اشاره اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده گفت: به جهت شیوع ویروس کرونا اغلب برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به صورت مجازی برگار خواهند شد. 

غریبی با بیان اینکه 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43 هفته تدوین و در شش کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، بانوان، تولید محتوا، ایثارگران و روحانیون ویژه چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده تصریح کرد: قریب به 2 هزار عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از 11 هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان بوشهر در اولین روز از هفته دفاع مقدس  در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان بوشهر و اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس استان با آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» در روز یکشنبه 30 شهریور اشاره کرد و افزود: ویدئو کنفرانس ادارات‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در 31 شهریور برگزار خواهد شد.

غریبی با بیان اینکه  صدا و سیمای مرکز بوشهر در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس 60 هزار دقیقه برنامه تولید و پخش خواهد کرد اضافه کرد: از برنامه «آژیر قرمز» به مناسبت چهلمین سالگرد صداوسیمای استان بوشهر رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از رونمایی از 15 جلد کتاب دفاع مقدس در نشست شعر دفاع مقدس در 6 مهر در کتابخانه های عمومی خبر داد و گفت: همایش اولین پاسخ به صورت مجازی یکم مهر در پایگاه هوایی شهید «یاسینی» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کنگره ملی و همایش سراسری شکوه ایثار به صورت مجازی روز پنجم مهرماه ساعت 20 در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار می‌شود بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه امام صادق (ع) افتتاح خواهد شد.

غریبی تجلیل از سربازان نمونه و نخبه نیروهای مسلح، نشست صمیمانه فرماندهان دفاع مقدس، تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان، رونمایی از تولیدات رادیویی دفاع مقدس، رونمایی از مستند شهید «بنوی»، تجلیل از خانواده‌های شهدای سلامت و کادر درمانی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، رونمایی از تولیدات هنری دفاع مقدس را از دیگر برنامه های مهم چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها