فرمانده انتظامی استان کرمان:

نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم حضور همه فعال دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی به تاسی از رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس و با همان انگیزه و روحیه شهادت طلبی، در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم حضور فعال و هم جانبه دارد.
کد خبر: ۴۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز سردار «عبدالرضا ناظری» در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حجت‌الاسلام‌ «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید  «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار تاثیرگذاری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته که در جهت معرفی رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان باید تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است در سطح کلان به معرفی نقش نیروی انتظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس خواهیم پرداخت گفت: در این دوران رزمندگان بسیاری از شهربانی و ژاندارمری علاوه بر حضور در میدان جنگ تحمیلی، در حفظ امنیت شهرها  که وظیفه بسیار سنگینی است نقش پررنگ داشتند.

ناظری ضمن گرامیداشت نام و یاد اولین شهدای نیروی انتظامی استان کرمان، شهید «احمد حاجی‌زاده» شهید «هادی نصیرخانی» یادآور شد: نقش پلیس، کمیته‌ها و حتی ظرفیت‌های هوایی ناجا در جنگ بسیار فعال بود و امروز بسیاری از فرماندهان نیروی انتظامی از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که امنیت شهرها را برقرار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ناحیه انتظامی استان کرمان در جریان کشفیات، مواد مخدر، مهمات و مبارزه با کالای قاچاق و نیز ارتباط مردمی با شماره 110 در کشور رتبه خوبی کسب کرده است، گفت: کارکنان انتظامی استان به تأسی از رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس  وبا همان انگیزه و روحیه شهادت طلبی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم عزیز ایران حضور فعال و هم جانبه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ویژه برنامه «روز سرباز» که سربازان نیروهای مسلح را میزبانی خواهد کرد و برپایی نمایشگاه که به معرفی نقش ناجا در دوران هشت سال دفاع مقدس  خواهد پرداخت، از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس بیان داشت: در جهت معرفی شهدا و رشادت‌های این عزیزان، هر حرکتی که انجام دهیم اندک و ناچیز است ولی ما وظیفه داریم در جهت معرفی این عزیزان به نسل جوان و نوجوان که جنگ را شاهد نبودند تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار