رئیس هنری و سینمایی دفاع مقدس اصفهان:

نمایشگاه «اقتدار چهل» در هفته دفاع‌ مقدس در اصفهان برگزار می‌شود

«جواد‌ ایزددوست» گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه «اقتدار چهل» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 20September 2020

نمایشگاه اقتدار چهل در هفته دفاع‌مقدس  در اصفهان برگزار  می‌شود// وقتی روتیتر دونقطه میزنید، تیتر باید فعل بخورد// تیتر و لید در کجا برگزار می‌شود و مبهم است!!!؟؟// عکس باید 306 در 184 سایز شود// دفاع‌پرس  باید هایپر لینک شود// اظهار نمود.. غلط است// پاراگرافها بهم چسبیده و اصلاح شود// خواهد¬¬داشت!!!//«جواد‌ ایزددوست» رئیس هنری و سینمایی دفاع‌ مقدس در اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اقتدار چهل» به مناسبت چهل سالگی دفاع‌ مقدس، اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع‌ مقدس، نمایشگاه اقتدار چهل با شعار «ما قوی هستیم» در اصفهان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه دستاورد‌ها‌ی دوران دفاع‌ مقدس و دستاورد‌ها‌ی یگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها‌یی که بعد از دفاع‌ مقدس شروع به کار کرده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در خصوص رویداد‌ها‌ی مهم در روز آغازین هفته دفاع‌ مقدس، عنوان کرد: در روز ۳۱ شهریور همزمان با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدیو کنفرانس با همه‌ استانها برقرار می‌شود،افتتاحیه نمایشگاه دستاور‌ها‌ی چهل ساله‌ دفاع‌ مقدس برگزار می‌شود.

ایزددوست در خصوص مدت زمان نمایشگاه اقتدار چهل، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدت زمان نمایشگاه از یک هفته به یک ماه ارتقاع پیدا کرده است. نمایشگاه از ۳۱ شهریور مصادف با اولین روز هفته دفاع‌ مقدس، شروع به کار کرده و تا سی مهر ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: بازدید برای عموم آزاد بوده و در این یک ماه متقاضیان به صورت گروه بندی و در سانس‌های مختلف از ساعت 8 الی 11:30 و از 16:30 الی 20 در مرکز فرهنگی‌ و موزه‌ دفاع مقدس اصفهان، می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار