چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌ایم

سردار «حمید خرم‌دل» با بیان اینکه امروز استکبار همه داشته‌های خود را برای مقابله با انقلاب ما به کار گرفته، اما ما تمام قد ایستاده‌ایم و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌ایم، گفت: امروز مقتدرتر از گذشته، آماده جانفشانی در مقابل زورگویان و متجاوزان هستیم.
کد خبر: ۴۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرموده‌اند که جنگ برای ما یک نعمت بود، اظهار داشت: امروز به برکت تجربه‌های گران‌سنگ دفاع مقدس به این نتیجه رسیده‌ایم که برای بهبود شرایط تنها باید از توان و ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار و فرسایشی با استکبار جهانی قرار دارد و استکبار همه داشته‌های خود را برای مقابله با انقلاب ما به کار گرفته، اما ما تمام قد ایستاده‌ایم و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌ایم و امروز مقتدرتر از گذشته، آماده جانفشانی در مقابل زورگویان و متجاوزان هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز تجربه مستشاری ما در منطقه خار چشم دشمنان است، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها بخشی از قدرشناسی‌هایی است که باید از پیشکسوتان جهاد و مقاومت انجام دهیم و باید در طول سال فرهنگ دفاع مقدس را در همه شئون جاری کنیم.

خرم‌دل با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود، عنوان کرد: از برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری امسال همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس است که در روز 31 شهریور برگزار می‌شود و در بخشی از این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس با همه استان‌ها ارتباط تصویری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال 600 برنامه در قالب 100 عنوان در سطح سپاه و نواحی مقاومت بسیج برگزار می‌شود، متذکر شد: 31 شهریور امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا، رژه نیروهای مسلح نخواهیم داشت و به جای آن رژه خودرویی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروز اولویت و راهبرد اصلی سپاه خدمت به مردم است، ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس امسال درمانگاه بسیجیان در گچساران افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی درمانگاهی را نیز در بهمئی شروع می‌کنیم.

خرم‌دل با اشاره به اینکه در حوزه طرح‌های آبرسانی نیز افتتاحیه‌های خوبی داریم، گفت: یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی دختران از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شود.

وی افتتاح طرح گازرسانی به 300 خانوار شهرستان دنا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، توزیع 9 هزار بسته لوازم ورزشی در سراسر استان در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه، افتتاح تعدادی مسکن مددجویان کمیته امداد، رونمایی از سامانه جامع شهدای استان، رونمایی از چند بازی رایانه‌ای و جشنواره فعالان فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار