مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با حضور در سامانه «سامد» با ایثارگران گفت‌وگو کرد

«عبدالله مرتضوی» با حضور در سامانه «سامد» با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت‌وگو کرد و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی کردن درخواست‌های آنان انجام داد.
کد خبر: ۴۱۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 19September 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی صبح امروز با حضور در سامانه «سامد» با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت‌وگوو پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی کردن درخواست‌های آنان انجام داد.

مرتضوی در حاشیه حضور در سامانه سامد به خبر ایثار شهرستان‌ها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین پاسخگویی به نیاز‌ها و مشکلات جامعه شریف ایثارگری، امروز باحضور در سامانه ارتباطات مردمی استانداری تهران موفق شدیم با ۲۷ خانواده معظم شاهد و ایثارگر گفت‌وگوکنیم.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران افزود: البته ما در نهادی خدمت می‌کنیم که پاسخگویی به جامعه هدفمان محدود به مکان و زمان خاصی نیست و به همین منظور در سه شنبه‌های هر هفته در یکی از شهرستان‌های استان تهران حضور یافته و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با ایثارگران عزیزمان دیدار و گفت‌وگو می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در سامد افزود: مهمترین مباحث مطرح شده و مشکلات در حوزه‌های مسکن، اشتغال و بهداشت و درمان بود که درخواست‌های این عزیزان ثبت و برخی پیگیری‌ها جهت رفع مشکل نیز صادر شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار