چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در لرستان:

رزم دلاور مردان لرستانی در دفاع مقدس زبانزد خاص و عام است

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: رزم دلاور مردان شجاع لرستانی تیپ57 حضرت ابوالفضل(ع) و گردان محرم دورود در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام است و این رزمندگان مدال‌های افتخار این شهرستان هستند.
کد خبر: ۴۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ - 19September 2020

رزم دلاور مردان  لرستانی در  دفاع مقدس زبانزد خاص و عام استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دورود و مراسم تکریم و معارفه امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند امور امت به سرانجام نمی‌رسد مگر به دست علما و امرا اظهار داشت: در جلسه شورای اداری که با حضور علما و نمایندگان حاکمیت تشکیل می‌شود باید با برنامه‌ریزی، خرد جمعی، همدلی و وفاق  استان لرستان و شهرستان دورود جایگاه اصلی خود برگردد.

وی افزود: شهرستان دورود نامی شناخته شده در کشور و به عنوان یک مرکز فرهنگی و اقتصادی در گذشته شناخته شده که باید با این عنوان همچنان باقی بماند، شهدای این شهرستان که در دفاع از میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند نام آورانی شناخته شده در استان و کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: رزم دلاور مردان شجاع لرستانی تیپ57 حضرت ابوالفضل(ع) و گردان محرم دورود در هشت سال دفتع مقدس زبانزد خاص و عام است و این رزمندگان مدال‌های افتخار این شهرستان هستند.

وی بیان کرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت نقش مهمی در ایجاد شخصیت اجتماعی برای مردم دارد همانگونه که اصل نماز در تربیت انسان‌ها تاثیرگذار است، نماز جمعه نیز به عنوان یک مرکز عبادی، سیاسی و تصمیم گیری در بارور کردن شخصیت اجتماعی انسان‌ها بسیار تاثیر دارد که در همین راستا امام راحل فرمودند نماز جمعه از عنایات خداوند تبارک و تعالی به جمهوری اسلامی است.

شاهرخی گفت: مساجد ما باید مساجدی باشند که محل رفت و آمد جوانان انقلابی برای تشکیل کانون‌های فرهنگی و محلی برای  اجتماع مومنان باشد که در پایان هفته این اجتماع  به نماز جمعه شود.

وی با بیان اینکه بقایای نظام اسلامی در سایه تعلیم و تربیت اسلامی است تصریح کرد: اگر می‌خواهیم نظام اسلامی پیدا کند باید نظام تعلیم و تربیت اسلامی که در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش  و موسسات فرهنگی شکل می‌گیرد بر اساس دستورات و مبانی اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را محلی برای گسترش تعلیم و تربیت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: خوش خلقی، سعه صدر، وحدت آفرین، مورد قبول و پذیرش بودن، مشورت پذیر، انقلابی، دارای مواضع روشن و شفاف در پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری و در عین حال فرا جناحی همراه با جذب حداکثری در موفقیت نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه نقش آفرین است.

وی اظهار داشت: حامی حوزه‌های علمیه و موسسات علمی، مدافع مراکز تولید و اشتغال، اهل گفت‌وگو، مشورت، تبادل نظر با روحانیون، اساتید، نمایندگان مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های سیاسی، امنیتی و نظامی، مشورت با نخبگان شهرستانی و استانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی از دیگر امور ضروری برای نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه است.

شاهرخی افزود: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام راحل با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان برای ایجاد 12 هزار شغل در استان در حال برنامه‌ریزی است و همچنین بنیاد مستضعفان جهت ایجاد تعلیم، تربیت، اشتغال و تولید در استان ورود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار