چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان لرستان خبر داد؛

قصه‌گویی با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی

محمد جواد محمدی درتشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: قصه گویی، نقالی با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرا و پخش در فضای مجازی بوده و کلیپ‌هایی از آثار اعضا نیز توسط مراکز تهیه و در کانال‌های خبری کانون لرستان در معرض دید قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۴۱۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ - 19September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمدجواد محمدی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان، گفت: معرفی کتاب‌های انتشار کانون با موضوع دفاع مقدس، معرفی وقایع و ایام، ساخت کاردستی‌های گل لاله به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسابقه ادبی و مسابقه هنری (نقاشی) مجازی و… در دستور کار همه مراکز در سراسر استان است.

وی بیان داشت: در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشترینان ویژه برنامه «هفت روز هفت ستاره» با موضوع معرفی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و در بروجرد نقد و تحلیل داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در انجمن ادبی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه در همه مراکز نمایشگاه عکس دفاع مقدس برپا خواهد شد، افزود: آثار برتر نقاشی و کتیبه‌های سفالی اعضای مراکز نیز در این هفته در قالب فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

محمدی عنوان کرد: قصه گویی، نقالی با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرا و پخش در فضای مجازی بوده و کلیپ‌هایی از آثار اعضا نیز توسط مراکز تهیه و در کانال‌های خبری کانون لرستان در معرض دید قرار می‌گیرند.

وی گفت: تئاتر با موضوع جنگ و دفاع مقدس با عناوین «فرکانس» و «کارنامه» روایت‌های از زندگی شهدای والا مقام و جنگ از سوی مرکز فرهنگی هنری شهرستان الشتر آماده اجرا بوده، همچنین در مرکز الشتر معرفی زنان شهیده و دیدار با خانواده‌های شهدا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار