چهل‌سالگی سرو/

اجرای بیش از سه هزار برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: بیش از ۳۲۰۰ برنامه در استان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ - 19September 2020

اجرای بیش از ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، معنویت، سبک زندگی اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا به ارمغان آورد.

نجاتی با بیان اینکه امسال رژه مشترک نیرو‌های مسلح به دلیل شیوع کرونا برگزار نخواهد شد، گفت: ۲۷ برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان مصوب شده که همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۳۲۰۰ برنامه نیز در سراسر استان با آغاز این هفته اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت خراسان شمالی است همچنین به مدت ۱۴ روز در صداوسیمای استان به این مناسبت برنامه اجرا خواهد شد.

نجاتی عنوان کرد: برنامه‌هایی تحت عنوان «پلاک ۴۰» و «خط مقدم» برای بازگویی روایت‌های دفاع مقدس از زبان پیشکسوتان در صدا و سیمای استان پخش می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در استان با هدف تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیز زنگ مقاومت و ایثار در ۲۶۰۰ مدرسه خراسان شمالی نواخته می‌شود و راویان دفاع مقدس با حضور در مدارس به بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: در دهه فجر امسال فاز اول این پروژه که مربوط به ساختمان اسناد دفاع مقدس است، افتتاح می‌شود.

نجاتی بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مقرر شده مدیران استان روزی دو ساعت طی همان هفته به پاسخگویی مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا اختصاص دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار