ابوعلی حسین دیرانی:

صلح مورد تعریف رژیم اشغالگر قدس، یکجانبه و به نفع خویش است

پژوهشگر لبنانی گفت: رژیم اشغالگر قدس گویی تمام جهان عرب و اسلام را آماج تاخت و تاز خود قرار داده است و از آنان برای برقراری صلح یک جانبه در داخل خاک فلسطین و به نفع خویش، حمایت خواهی می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 20September 2020

صلح مورد تعریف رژیم اشغالگر قدس، یکجانبه و به نفع خویش استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ابوعلی حسین دیرانی نویسنده و پژوهشگر لبنانی ساکن استرالیا در کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از زمان اشغال غاصبانه فلسطین تا کنون، هر روزه قتل عام، آوارگی، غارت و لکه دار کردن مقدسات مردم آن را در دستور کار خود داشته و در عین حال دیگر ملل را به صلح فرا می‌خواند.

وی ادامه داد: ما هم اکنون شاهد آن هستیم که بسیاری از رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس، همگام با رژیم صهیونیستی قدم بر می‌دارند.

دیرانی افزود: این رژیم به عنوان یک بیماری اپیسدمولوژیک و واگیر جهانی، گویی تمام جهان عرب و اسلام را آماج تاخت و تاز خود قرار داده است و از آنان برای برقراری صلح یک جانبه در داخل خاک فلسطین و به نفع خویش، حمایت خواهی می‌کند؛ این در حالی است که ملت فلسطین با چنین صلحی از اساس مخالفند.

این پژوهشگر ایشان در پایان گفت: در مقابل این تعریف از صلح که آمیخته با سلطه طلبی و تروریسم و تجاوزگری است، تعریف جهان اسلام و ملت‌های آزاده مطرح است که صلح را مبتنی بر عدالت آسمانی و انسانی و اخلاقیات و پیروی آموزه‌های رهبران الهی می‌دانند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار