چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خبر داد؛

برگزاری 60 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در گرمسار

«ایرج گلینی» گفت: 60 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت تکریم شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 20September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «ایرج گلینی» فرمانده سپاه ناحیه گرمسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 60 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت تکریم شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران در گرمسار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مهم‌ترین رویداد انقلابی در ایران است، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران منجر به تثبیت این انقلاب در تاریخ و عاملی بازدارنده از بسیاری توطئه‌ها و تعرض دشمنان به این سرزمین شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سه محوریت فضای مجازی، فضای حقیقی و تکریم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، تصریح کرد: فضای سازی گسترده در سطح شهر، بازدید و سر کشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از برنامه‌های مهم در این حوزه است.

گلینی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالروز دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده، ابراز داشت: تداوم این برنامه‌ها تا پایان سال در دستور کار قرار دارد و باید نسبت به احیای رشادت‌های رزمندگان و آرمان‌های انقلابی آنان برای کودکان و نوجوانان نسل جدید اهتمام بیشتری بورزیم.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان یک رویکرد محوری در دستور کار است و در شرایطی که دشمنان جنگ رسانه‌ای گسترده بر پا کردند باید توجه ویژه‌ای به فضای سایبری شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه تبلیغ و ترویج خدمات ارزشی بسیج برای آحاد مردم در بستر فضای مجازی انجام می‌شود، یادآور شد: یادواره شهدای محله‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام برگزار می‌شود.

گلینی از تدوین ویژه‌برنامه‌ها و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی خبر داد و متذکر شد: برگزاری اردوهای محرومیت‌زدایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ۵۰۰ بسته لوازم نوشت‌افزاری ویژه دانش آموزان در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های مهم بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌ها و دسیسه‌چینی دشمنان همواره ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته چهل‌ سالگی انقلاب، چهل‌ سالگی تأسیس بسیج و چهل‌سالگی دفاع مقدس را در تاریخ این انقلاب ثبت شد و این امر وحشت در دل دشمنان افکنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار