مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تدوین و انتشار اولین کتاب اسناد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از تدوین و انتشار اولین کتاب اسناد دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان جلد اول اسناد ستاد پشتیبانی جنگ خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از تدوین و انتشار اولین کتاب اسناد دفاع مقدس این استان خبر داد و اظهار داشت: در این کتاب اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان در طی سال‌های 1367 - 1365 به کوشش جواد رسایی تدوین و با حمایت این اداره‌کل منتشر شده است.

وی افزود: تدوین اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از منابع مهم دوران دفاع مقدس در قالب 10 جلد در دستورکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلد نخست از این مجموعه روز دوشنبه 31 شهریور در آیینی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

آسمند با اشاره به اینکه این کتاب با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است، متذکر شد: سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در نظر دارد در کنار تلاش برای حفظ و نگهداری اسناد دفاع مقدس، این اسناد را باز تولید کرده و در اختیار محققان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس قرار دهد.

این مسئول عنوان کرد: هدف از این اقدام این است که از آسیب و تحریف اسناد دفاع مقدس جلوگیری شده و حادثه بزرگ دفاع مقدس و کارهای بزرگی که در آن هشت سال انجام گرفته از دریچه اسناد ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار