چهل‌سالگی سرو/ مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا خبر داد؛

رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس مازندران

سرهنگ «کاظم غفارپور» از رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 20September 2020

رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس مارندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «کاظم غفارپور» مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس این رده از برگزاری ۳ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: ۲ مرحله والیبال ساحلی در تیر ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد و یک مرحله نیز تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان بسیجی در شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران در شهرستان بابلسر گفت: برگزاری مرحله اول این مسابقات را به میزبانی شهرستان نوشهر داشتیم و مرحله دوم نیز روز گذشته نیز با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

این مسئول از برگزاری مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: بابلسر در رده سنی بالای ۱۴ سال حائر رتبه برتر شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران ادامه داد: در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته‌ ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد.

سرهنگ غفارپور تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار در هفته دفاع مقدس در بیت آیت‌الله لائینی و رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: همچنین از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: تور دوچرخه‌سواری نیز در هفته دفاع مقدس از غرب تا شرق رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار