مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

چاپ مجموعه زندگی‌نامه سرداران شهید استان یزد

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد از چاپ مجموعه «آیینه» شامل زندگی‌نامه سرداران شهید استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 20September 2020

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‎های دفاع مقدس بخشی از ارزش‎های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌‌شوند که در مقطع زمانی خاصی به عنوان ارزش مطرح شده و حال با گذشت زمان، اهمیت حفظ آنها بسیار با اهمیت‌تر است.

وی با اشاره به چاپ کتاب‌های دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار یزد افزود: مجموعه «آیینه» شامل کتاب‌هایی است که زندگی سرداران شهید استان یزد را به قول همسرانشان به شکل داستان گونه روایت می‌کند.

ذاکری ادامه داد: تاکنون زندگی ۴ فرماندهی شهید در مجله‌های جداگانه و با عناوین مرتبط با داستان آماده شده است و این روند در سال جاری و سال‌های آتی ادامه خواهد داشت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد تصریح کرد: کتاب‌های «عهدی که بستیم»، «۲۱ روز»، «جمال گردان»، «آرزوی سید رسول» از این مجموعه در سال ۹۹ به چاپ رسیده و آماده انتشار است.

وی در پایان گفت: مجموعه فوق توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و به همت سازمان زنان این اداره به چاپ رسیده که کتاب صوتی آن توسط سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد به روایت «مهدیه سادات هاشمی» آماده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار