چهل‌سالگی سرو/ حجت‌الاسلام «شعشعی» خبر داد؛

اجرای طرح هدیه‌ای نورانی برای شهدا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح استانی هر پایگاه یک شهید خاص، راه‌اندازی و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس، طرح هدیه‌ای نورانی برای شهدا و طرح تکریم مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ - 20September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «شعشعی» در نشست شورای فرهنگی هلال احمر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان را گرامی می‌داریم.

وی گفت: باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار ببندیم تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده باشد و اهداف والای ایشان محقق شود.

شعشعی با اشاره به لزوم پاسداشت خدمات آزادگان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس افزود: این شاهدان شهیدان و اسوه‌های مقاومت لازم است همواره در جامعه به عنوان الگو باشند و ما هم قدردان آن‌ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد باید برنامه‌های مناسب و خوبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این هفته در نظر گرفته شود.

شعشعی تصریح کرد: برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان یزد ابتدا تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهیدان است، فضاسازی و زیباسازی مجموعه با عکس‌ها و المان‌های شهدا و راه‌اندازی پویشی با عنوان شهدای امدادگر و معرفی به نسل جوان است.

وی ادامه داد: طرح استانی هر پایگاه یک شهید خاص، راه‌اندازی و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس، اجرای طرح هدیه‌ای نورانی برای شهدا و طرح تکریم مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: مسابقه دلنوشته «الی الحبیب» همچنین پویش یادش به خیر در خصوص زائران و تصاویر اربعین سال گذشته از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر در آستانه هفته دفاع مقدس و ایام اربعین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها