منابع عراقی:

تشدید تحرکات داعش در دیالی/ کشاورزان از ترس به باغات خود نمی‌روند

منابع عراقی از تشدید تحرکات تکفیری‌ها در بزرگترین منطقه کشاورزی در استان دیالی که سبب ترس باغداران و کشاورزان شده است، پرده برداشتند.
کد خبر: ۴۱۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 20September 2020

تشدید تحرکات داعش در دیالی/ کشاورزان از ترس به باغات خود نمی‌روندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی در استان دیالی از تداوم تحرکات داعش به ویژه در منطقه حوض الوقف در این استان پس از یک ماه آرامش و ثبات خبر دادند و اعلام کردند: فعالیت هسته‌های تروریستی داعش اخیرا به نحو قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و تکفیری‌ها پست‌های امنیتی ارتش و پلیس را در اطراف روستاها، هدف قرار می‌دهند که این سبب تلفاتی شده است.

این منابع بیان کردند: این بزرگترین منطقه کشاورزی است که روستا‌های بزرگ با بوستان‌های پیرامون آن‌ها که مساحات زیادی را بالغ می‌شود، در خود دارد. ساکنان این روستا‌ها به ویژه روستای ابوکرمه به شدت نگران هستند، زیرا آن‌ها در شرایط بی ثباتی با توجه به ادامه به موارد نقض امنیتی به سر می‌برند.

منابع عراقی در دیالی درباره موج فرار ساکنان با توجه به ادامه یورش‌های داعش هشدار داده و تاکید کردند: بیشتر کشاورزان از ترس وجود بمب یا تروریست‌های داعش به مزارع و باغات خود نمی‌روند. وضعیت معیشتی ساکنان بسیار دشوار است که این نبردی سرنوشت ساز به منظور پاکسازی منطقه از بمب‌ها و داعشی‌ها را طلب می‌کند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار